Användarnamn
Lösenord
Ja efter aktivering av Quick time instick i OSX.
" Vad ville du visa, eller bevisa Lage med din video? " varför frågar du, tror du jag vill bevisa något varje gång jag skriver något här ? men om du läser vad jag skriver i ställe för att tro att jag skal bevisa något för dig så blir det bättre.Det va det siste från mig, ställer du flera frågor och jag kanske har varit ute för det samma och kanske vill hjälpa till, så är det enklare för mig å INTE svara !!!
Citat från: Hammer skrivet juni 14, 2016, 22:13:51 Ja efter aktivering av Quick time instick i OSX.Tack. Kanske ett annat format fungerar lättare. Problemet är att, trots att jag helt enkelt filmade det i Budapest, med ljud från stora publika högtalare, utan extra ljudtillägg klippte Youtube musiken med motivationen att det är upphovsrättsbelagd anmält ljud. Vad är det? Filmar man i en park eller gatan är upphovsrättsskyddat om någon fiser och jag samtidigt filmar något helt annat? PS. Har du VLC videospelaren? Behöver det Quicktime? Hos mig frågas efter Flash player i Firefox.
Citat från: Daizy skrivet juni 14, 2016, 22:53:08 Citat från: Hammer skrivet juni 14, 2016, 22:13:51 Ja efter aktivering av Quick time instick i OSX.Tack. Kanske ett annat format fungerar lättare. Problemet är att, trots att jag helt enkelt filmade det i Budapest, med ljud från stora publika högtalare, utan extra ljudtillägg klippte Youtube musiken med motivationen att det är upphovsrättsbelagd anmält ljud. Vad är det? Filmar man i en park eller gatan är upphovsrättsskyddat om någon fiser och jag samtidigt filmar något helt annat? PS. Har du VLC videospelaren? Behöver det Quicktime? Hos mig frågas efter Flash player i Firefox.Ja den har jag men det går att spela upp mina .mov utan insticksfiler.
det skriver du ju efteråt, etter vad jag har "bevisat" med min video " Att du blev upprörd igen och menar att det var "siste från dig..." får du stå för själv. " jag blev inte upprörd jag skrattade av dig. Det va du som menade jag skulle bevisa något, när jag bara hjälpte dig på traven,det ser du ju efteråt etter mycket om och men. ( du skriver ju precis det samma som jag skrev i en liten sättning, och du använde ca 20 sättningar. )
så så lilla vän, det är ingen som har kollat exifen, lösningen är mycket enkel, ta bort ljudet från högtalarna PS: JAG svarade också på testen " hos mig startade den automatisk på plattan och i datorn. "