Användarnamn
Lösenord
Kan tyvärr inte svara dig på din direkta fråga, men har både Samsung Galaxy tab 10.1, ipad2, ipad mini och Wacom intous 5 touch. Funderade själv lite i dina banor i höstas och läste om någon som hade installerat ubuntu på sin samsung-platta och via wine körde windows och där i photoshop - men det där är för krångligt för mig Sen hittad jag den här från någon som använder note som ritplatta kopplad till pc:n. Men jag är oklar om det är "mer" än att pc:n används som skärm. Dessutom verkar det vara problem med tryckkänsligheten - som visserligen skall finnas i Galaxy Note men om jag förstått rätt lyckas de inte "få över" det till pc:n (Och där upplever åtminstone jag den absolut största fördelen (bland flera) med wacoms plattor). Personligen tror jag att det, åtminstone i dagsläget, kan vara en kul leksak med en surfplatta som alternativ till ritplatta (och som kanske med tiden kan ersätta Wacom (och deras cintiq)), men i dagsläget är det inte ett seriöst alternativ.btw, var du 77 daizy? Har för mig att jag läste det i en annan tråd härom dagen. Riktigt häftigt att du funderar i de här banorna!! Bara att hoppas att man är likadan sådär runt 2044
Hon sa att "...okej, do kommer jag aldrig att se Note... bättre att köpa Nexus 1o som inte har någon penna..."
daizy: Jag har någonstans en Wacom Bamboo platta som du kan få. Penna saknas, liggande på arbetsbordet utan att användas har den självdestruerat. Säg till om jag ska börja leta...